Është një seri fitoresh që thjesht nuk do të ndalet pasi për të pestin vit radhazi, dieta mesdhetare ishte e para në vijën e finishit në garën vjetore për dietën më të mirë, sipas vlerësimeve të shpallura të martën nga US News & World Report.

Ajo pasohet nga Dieta DASH, e cila qëndron për qasjet dietike për të ndaluar hipertensionin dhe thekson reduktimin e kripës; dhe dieta fleksitare, e cila inkurajon të jesh vegjetarian në shumicën e rasteve — por është mjaft fleksibël për të lejuar një hamburger herë pas here.

Të tre këto dieta reduktojnë ose eliminojnë ushqimet e përpunuara dhe e mbushin pjatën tuaj me fruta, perime, fasule, thjerrëza, drithëra, arra dhe fara.

Një panel prej 27 ekspertësh ekzaminoi 40 dieta dhe i renditi ato në disa kategori: Sa e lehtë është dieta për t’u ndjekur; sa ka gjasa që një person të humbasë peshë të konsiderueshme, si në afat të shkurtër ashtu edhe në atë afatgjatë; sa efektive është dieta në parandalimin e sëmundjeve kardiovaskulare ose diabetit; dhe plotësinë ushqyese të dietës.

Përveç vendit të parë si dieta më e mirë e përgjithshme, stili mesdhetar i të ushqyerit kapi shiritin blu në kategoritë e mëposhtme: dietat më të lehta për t’u ndjekur; dietat më të mira për ushqim të shëndetshëm; dietat më të mira për diabetin dhe dietat më të mira me bazë bimore.

Studime të shumta kanë zbuluar se dieta mesdhetare mund të zvogëlojë rrezikun e diabetit, kolesterolit të lartë, demencës, humbjes së kujtesës, depresionit dhe kancerit të gjirit. Dieta, e cila është më shumë një stil i të ushqyerit sesa një dietë e kufizuar, është lidhur gjithashtu me kocka më të forta, një zemër më të shëndetshme dhe jetë më të gjatë.

Dieta përmban gatim të thjeshtë, me bazë bimore, me shumicën e çdo vakti të fokusuar në fruta dhe perime, drithëra, fasule dhe fara, me pak arra dhe një theks të madh te vaji i ullirit ekstra i virgjër. Yndyrat e tjera përveç vajit të ullirit, si gjalpi, konsumohen rrallë, nëse fare, dhe sheqeri dhe ushqimet e rafinuara janë të rezervuara për raste të veçanta.

Mishi i kuq përdoret me masë, zakonisht vetëm për të shijuar një pjatë. Ngrënia e peshkut të shëndetshëm të mbushur me vaj omega 3 inkurajohet, ndërsa vezët, qumështi dhe shpendët hahen në porcione shumë më të vogla sesa në dietën tradicionale perëndimore.

Ndërveprimet sociale gjatë vakteve dhe stërvitjes janë gurët themelorë të stilit mesdhetar të të ngrënit. Ndryshimet e stilit të jetesës që janë pjesë e dietës përfshijnë të ngrënit me miqtë dhe familjen, shoqërimin gjatë vakteve, ngrënien e ushqimeve të preferuara me vëmendje, si dhe lëvizjen dhe ushtrimin konstant.

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike.

Previous post Koha e mjaftueshme e gjumit për fëmijët
Next post Zbuloni xhinset që përshtaten në mënyrë perfekte me përmasat tuaja
Close